نشر تخصصی مورخان

فراخوان انتشارات مورخان...
شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸
نشر تخصص مورخان به عنوان بخشی از شبکه علمی مورخان در اواخر سال ۱۳۹۵ تاسیس و فعالیت خود را در زمینه نشر کتاب تخصصصی تاریخ آغاز کرد. بدین منظور کمیته انتشارات متشکل از تعدادی از دانشجویان و فارع التحصیلان دکتری تاریخ تشکیل گردید. نشر مورخان از آبان ماه سال ۱۳۹۶ تا خرداد ماه ۱۳۹۸ توانسته است قریب به چهل عنوان کتاب تخصصی منتشر کند.
دیدگاه

احمد ساجدی
با سلام و خسته نباشید مایل بودم فهرست آثار منتشره نشر مورخان را داشته باشم.
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴
محمد ظهیر
اگاهی از گذشته موجب اجتناب از اشتاهات میشود که این امر به واسطه مورخین انجام میشود. از این رو شناخت از مورخین سبب نفی خطا و رفتار های مناسب میشود، پس فهم از گذشته با کمک مورخین ممکن است.
آدینه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کیانوش
بسم الله الرحمن الرحیم. با عرض سلام و خدا قوت و سپاس گزاری فراوان، احتراما اینجانب، دارای مدرک زبان انگلیسی از جهاد دانشگاهی و نیز دارای مقام های متعدد کشوری و استانی قرآنی هستم.اینجانب یک کتاب به زبان انگلیسی با موضوع تفسیر قرآن به شیوه نوین برای جوانان( کتاب فرهنگی، اجتماعی ،انگیزشی است)، نوشته ام. میخواستم بپرسم که آیا موسسه شما میتواند کمکی به من بکند تا کتاب ام را چاپ کنم؟ از لحاظ مالی مشکلاتی دارم و نمی توانم کتاب ام را چاپ کنم.یا با تخفیف ویژه ویا رایگان چاپ شود و یا مجوز بدهید. اگر بخواهید میتوانم مقدمه کتاب ام را برایتان ارسال کنم. پیشاپیش از نهایت بذل و محبت جنابعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم. من ا... توفیق. با تشکر.سپاسگزارم. لازم به ذکر است که این حقیر فرزند رزمنده بسیجی با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه حق علیه باطل هستم و طبق ماده ۸۶ قانون برنامه ششم توسعه کشور و نیز قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، باید حمایت های مادی و معنوی از اینجانب صورت گیرد. آیا میتوانم از طریق ایمیل فایل ورد کتاب ام را ارسال کنم و شما بخوانید و از لحاظ محتوا کتاب ام را تایید کنید و یک دست نوشته و نظر تان را برایم در آن دست نوشته بنویسید و از آن دست نوشته تان عکس گرفته و عکس اش را برایم بفرستید.پیشاپیش از نهایت بذل و محبت و لطف جنابعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم. بیشتر میخواهم حداقل فقط مجوز چاپ را رایگان برایم بگیرید.
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶
نظر شما